Είναι βράδυ, βρίσκεστε στα μισά της αγαπημένης σας σειράς. Στην πραγματικότητα, έχει τελειώσει το πρώτο επεισόδιο και ετοιμάζεστε να δείτε το δεύτερο και ποιος ξέρει ανάλογα με τις ορέξεις μπορεί να δείτε και το τρίτο ή και το τέταρτο. Κάπου ανάμεσα στα επεισόδια εμφανίζονται οι πρώτες λιγούρες, τα munchies βρίσκονται στο αγαπημένο ράφι και στο ψυγείο. Φλερτάρετε με την ιδέα να κάνετε μια εξόρμηση.

Κοιτάτε στα μάτια τον φίλο ή τη φίλη σας και προσπαθείτε να του μεταδώσετε την επιθυμία σας.
Στην πραγματικότητα, αυτή η επιθυμία δεν καταπολεμάτε εύκολα αλλά η τελευταία σας επαφή με την ζυγαριά ήταν απογοητευτική και τα έχετε βάλει με όλους για αυτή σας την κατάσταση. Αντισταθείτε φίλοι και φίλες…

Πώς; Διαβάστε στη συνέχεια σκέψεις και τρόπους… και μη νομίζετε τα λέει στη νύφη για να τα ακούει  η πεθερά ( εμείς δηλαδή )

Πρώτο βήμα: Το σχέδιο του σνακ
Εδώ χρειάζονται απλά μαθηματικά. Υπολογίστε πόσες θερμίδες πρόκειται να διαθέσετε για ένα σνακ μετά το δείπνο. Οι 150 θερμίδες θεωρούνται αρκετά καλές, αλλά επειδή είναι αρχή μπορείτε να προσθέσετε λίγες ακόμα, ειδικά μάλιστα αν μένετε ξύπνιοι αρκετές ώρες μετά το δείπνο. Επόμενη σκέψη: Αφού «κλείσατε» στις θερμίδες, πρέπει να σκεφτείτε ορισμένα τρόφιμα που θα ικανοποιήσουν τη λιγούρα σας. Για να παραμείνετε πιστοί στο σχέδιο «σνακ», την επόμενη μέρα φροντίστε να προμηθευτείτε με τα απαραίτητα τρόφιμα, πριν έρθει πάλι η νύχτα.

Αγαπητό μου ημερολόγιο
Τώρα που έχετε τη λίστα με τα σνακς για μετά το δείπνο (150 θερμίδες περίπου, μην ξεχνιέστε) ξεκινήστε ένα διατροφικό ημερολόγιο (και ένα απλό postit στο ψυγείο, αρκεί). Κάθε μέρα, γράψτε ό, τι σκοπεύετε να καταναλώσετε το βράδυ μετά το δείπνο.
Ελέγξτε ότι έχετε τις κατάλληλες προμήθειες για τις νυχτερινές λιγούρες και απλά περιμένετε να …περάσει η ώρα. Αυτό το σύστημα αυτο-παρακολούθησης, μπορεί να αποδειχτεί σωτήριο.

Αναλογιστείτε τις βραδινές σας εξορμήσεις
Ώρα για την ενδοσκοπική αναζήτηση της λιγούρας. Επειδή, συχνά οι βραδινές λιγούρες, ελάχιστη σχέση έχουν με την πραγματική πείνα, προσπαθήστε να κρατήσετε τον εαυτό σας απασχολημένο μετά το δείπνο.

Εργασίες με τα χέρια σας
Η ανία είναι η βασική αιτία της νυχτερινής λιγούρας, γι' αυτόν τον λόγο καλό θα ήταν να κρατάτε τα χέρια σας…απασχολημένα.

Ύπνο, ύπνο, ύπνο
Πολλοί άνθρωποι συγχέουν την κούραση με την πείνα.

Καλή δύναμη!

Μπορείτε, επίσης, να διαβάσετε:

7 τροφές για την αποτοξίνωση

Πόσα γεύματα πρέπει να τρως την ημέρα

 6 μη υγιεινές τροφές που τις θεωρείς υγιεινές