Θεωρείς ότι είσαι ένα πολυάσχολο άτομο και ότι δε σου αρέσει αφού έχεις επιλέξει{} να γυμνάζεσαι να περνάει η ώρα σου άδικα, χωρίς στην πραγματικότητα να γυμνάζεις τους μυς σου, με ασκήσεις οι οποίες κατά βάθος σε τραυματίζουν. Δυστυχώς, υπάρχουν πάρα πολλές ασκήσεις που μας έχουν δείξει ορισμένοι γυμναστές οι οποίοι δεν έχουν ιδέα από γυμναστική, οι οποίες ταλαιπωρούν και καταστρέφουν τους μυς μας.

Διάβασε στη συνέχεια του κειμένου 5 ασκήσεις που θα είναι καλό για το σώμα σου να τις αποφεύγεις αν θέλεις να γυμνάζεσαι για τα επόμενα 40 χρόνια.

1. Πουσάπς. Από τότε που πηγαίναμε σχολείο σε αυτήν την ώρα του παιδιού που ονομάζεται ώρα γυμναστικής είχαμε κάτι δήθεν γυμναστές που μας έβαζαν να κάνουμε πουσάπς, χωρίς να μας δίνουν καμία ουσιώδης πληροφορία πώς δηλαδή, να κάνουμε την άσκηση που την βλέπουμε παντού -σε όλα τηλεμαρκετινγκ- αλλά υποφέρουμε. Αρχικά, μην κουράζεστε άδικα. Καλύτερα είναι να προσπαθήσετε να μείνετε για 30 με 60 λεπτά σε σταθερή θέση με τους αγκώνες λυγισμένους, με αποτέλεσμα η κοιλιά να δέσει και τα χέρια.

2. Κοιλιακοί. Είναι αστείο το πώς θεωρεί ο περισσότερος κόσμος ότι με 100 κοιλιακούς την ημέρα θα γίνει «φέτες». Αρχικά, οι κοιλιακοί στοχεύουν μόνο σε μια περιοχή της κοιλιάς ενώ ταυτόχρονα ενδέχεται να καταστρέψουν και τον αυχένα. Οι καλύτεροι κοιλιακοί πραγματοποιούνται με μπάλα. Σκεφτείτε το.

3. Βάρη σε πάγκο. Χωρίς καμία αμφιβολία, όποιος πάει στο γυμναστήριο ένα από τα πρώτα αντικείμενα γυμναστικής που θα ακουμπήσει είναι ο μπάγκος. Οκ. Θέλετε να γυμναστείτε με βάρη και πάγκο. Πρώτον, βεβαιωθείτε ότι δεν κάνετε κάθε φορά τις ίδιες ασκήσεις και δεύτερον, πως δε χρησιμοποιείται λάθος τα βάρη και τον πάγκο, καθώς ενδέχεται να τραυματίσετε τους μυς στον ώμο.

4. Άσκηση για γόνατα με ειδική μηχανή. Η καθιστή άσκηση με την έκταση του γονάτου με το μηχάνημα μπορεί να αντικατασταθεί με έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο. Οι περισσότερες μηχανές βάρους μπορούν να τραυματίσουν τα γόνατα. Αντικαταστήστε το μηχάνημα με καθίσματα.

5. Σήκωμα των γονάτων. Μπορεί να γυμνάζεστε χρόνια ωστόσο άμα δε σηκώνεται τα γόνατα σωστά το πιο πιθανό είναι να έχετε ήδη τραυματίσει τη μέση σας. Εναλλακτικές για να αντικαταστήσετε την άσκηση που βλέπε στην φωτογραφία είναι το ποδήλατο, τα βαθιά καθίσματα. Δες εδώ και άλλες εναλλακτικές. 

Μπορείτε, επίσης, να διαβάσετε:

Συμβουλές για έναν υγιή οργανισμό

5 δημόσιοι χώροι να γυμναστείς στην Αθήνα

4 πράγματα που δεν ξέρετε για τα συμπληρώματα διατροφών