Και όμως υπάρχουν Φυσικοί λιποδιαλύτες. H φύση έχει προνοήσει και έχει δημιουργήσει φρούτα και λαχανικά που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Επίσης βελτιώνουν την υγεία σας και μπορούν παράλληλα να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, βοηθώντας το σώμα σας να απαλλαγεί ευκολότερα από το λίπος. Τα συγκεκριμένα τρόφιμα μπορούν να βοηθήσουν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, η οποία με τη σειρά της συντελεί στη συγκράτηση της εξωφρενικής και ανεξέλεγκτης αίσθησης της πείνας.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Ξεκίνα να τρώς σωστά

1. Μήλα

Τα μήλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, φτωχά σε θερμίδες και ικανά να μειώσουν αποτελεσματικά την αίσθηση της πείνας. Επίσης βοηθούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου και στην τόνωση του μεταβολισμού.

2. Φασόλια

Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι όσο περισσότερα φασόλια τρώτε, τόσο περισσότερο βάρος χάνετε. Είναι γεγονός: τα φασόλια θα σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος.

Περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Μία μερίδα φασόλια είναι πολύ χορταστική και μπορεί να ικανοποιήσει την πείνα σας για ώρες. Ταυτόχρονα διατηρούν σταθερό το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα.

3. Αγγούρι

Αυτό το μαγικό λαχανικό βοηθάει τα νεφρά να φιλτράρουν το ουρικό οξύ, το οποίο είναι προϊόν αποβλήτων. Η μείωση του ουρικού οξέως έχει ως αποτέλεσμα την χαλάρωση του οργανισμού και την αποδοτικότερη απομάκρυνση των τοξινών από το σώμα.

4. Λάχανο

Δεν είναι μόνο ότι το λάχανο είναι πλούσιο σε θρεπτικές ουσίες αλλά επιπλέον εμποδίζει τον οργανισμό από το να μετατρέψει τη ζάχαρη και τους υδατάνθρακες σε λίπος. Μία άλλη σημαντική ιδιότητα του λάχανου είναι ότι κάνει σπουδαία δουλειά στο κομμάτι της διάλυσης του λίπους, που αποθηκεύεται στο στομάχι, τους γοφούς, την πλάτη, τα πόδια, τα οπίσθια και την κοιλιά.

5. Σκόρδο

Το σκόρδο περιέχει βιταμίνες Α, C και D και κάνει πολλά τρόφιμα πιο γευστικά. Μελέτες έχουν δείξει ότι το σκόρδο μειώνει τη χοληστερόλη, την υψηλή πίεση του αίματος και βοηθά τον οργανισμό στην καύση λίπους.

6. Κρεμμύδια

Τα κρεμμύδια περιέχουν μεταλλικά άλατα, βιταμίνη C και χρώμιο, συστατικά τα οποία επιταχύνουν το μεταβολισμό. Το χρώμιο δε χρησιμοποιείται συμπληρωματικά στην απώλεια βάρους, λόγω της ικανότητάς του να επιταχύνει το μεταβολισμό των τροφών.

7. Ελαιόλαδο

Ε ναι λοιπόν! Το ελαιόλαδο ενδείκνυται για την καύση του λίπους και είναι μία από τις πιο θρεπτικές τροφές που υπάρχουν. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι στο ελαιόλαδο οφείλεται το χαμηλό ποσοστό των καρδιακών παθήσεων και η γενικά καλή υγεία που έχουν οι άνθρωποι γύρω από τη Μεσόγειο. Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο περιλαμβάνεται στα μονοακόρεστα λιπαρά, που βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης. Ως εκ τούτου, το ελαιόλαδο, που χρησιμοποιείται σε λογικές ποσότητες αντί για βούτυρο, θεωρείται απαραίτητο συμπλήρωμα ενός προγράμματος απώλειας βάρους.

8. Ντομάτες

Είναι συνηθισμένο λάθος να θεωρεί κανείς ότι η ντομάτα είναι λαχανικό, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για φρούτο που χρησιμοποιείται στη μαγειρική ως λαχανικό. Η ντομάτα είναι πλούσια σε βιταμίνη C, κιτρικό, μηλικό και οξαλικό οξύ, τα οποία περιέχουν ένζυμα που επιταχύνουν το μεταβολισμό, γεγονός που καθιστά τη ντομάτα ένα εξαιρετικό τρόφιμο για την καύση λίπους.