Κι αν γύρισες από διακοπές και σκέφτεσαι πως θα ξαναμπείς σε ρυθμούς πόλης, δεν είσαι ο μόνος... Όλος ο Σεπτέμβριος είναι μια Δευτέρα και παλεύεις για να βάλεις υποχρεώσεις και πληρωμές σε τάξη... Τι γίνεται όμως με την γυμναστική σου; Η νέα σεζόν σχεδόν επιβάλει επαναπροσδιορισμό όχι μόνο των προσωπικών/επαγγελματικών μας στόχων, αλλά και των προπονητικών. Παρακάτω θα βρεις μια "άσκηση" που θα σε βοηθήσει να στοχοποιήσεις τα θέλω σου και σε συνεργασία με τον προπονητή σου, να τα πραγματοποιήσεις κιόλας!

1.Κάνε μια λίστα με τους στόχους σου

Γράψε συγκεκριμένους στόχους που θέλεις να πετύχεις. Το λιγότερο ένας από αυτούς θα πρέπει να είναι ο κεντρικός άξονας που θα κινούνται και οι υπόλοιποι και θα συμπεριλαμβάνει ίσως και ένα άλλο άτομο. Προτείνω να βάλεις ένα χρονικό όριο 3-6 μηνών, αν και μπορεί να υπάρχουν και εξαιρέσεις.

2.Βάλε προτεραιότητες

Ξαναδές την λίστα σου και βάλε τους στόχους σου σε σειρά προτεραιότητας, ξεκινώντας από τον πιο σημαντικό για 'σένα. Επιβεβαίωσε πως έχεις δώσει ένα ρεαλιστικό χρονικό περιθώριο για τον καθένα από αυτούς.

3.Καθόρισε μετρίσιμους δείκτες

Το επόμενο βήμα σου είναι να καθορίσεις μετρίσιμους δείκτες επιτυχίας. Πώς θα ξέρεις ότι έχεις πετύχει τον στόχο σου; Να είσαι σύντομος και σαφής σε κάθε στόχο!

4.Αναγνώρισε τα εμπόδια

Μερικές φορές εξωτερικοί παράγοντες, πέρα από τον έλεγχό σου, μπορεί να επηρεάσουν την επιτυχία σου. Προσπάθησε να καθορίσεις παράγοντες που ξέρεις ήδη ότι μπορεί να λειτουργήσουν ανασταλτικά και βάλε τους στην λίστα σου, αν είναι σχετικοί.

5.Πάρε τα "μέτρα" σου

Καθόρισε πως θα φτάσεις στον στόχο σου, μπορεί να υπάρχουν πολλοί τρόποι, διάλεξε τον πιο κατάλληλο για εσένα!

6.Βρες το βραβείο σου!

Είναι σημαντικό να πάρεις το χρόνο σου και να αναγνωρίσεις τι θα κερδίσεις από τη εκπλήρωση των παραπάνω στόχων σου και ποιο μπορεί να είναι το βραβείο που θα ανταμείψεις τον εαυτό σου αν πετύχεις!

7.Μην φοβάσαι να ξεκινήσεις από την αρχή...

Υπάρχει και η πιθανότητα να μην κατορθώσεις αυτό που αρχικά είχες υπολογίσει. Εάν συμβεί αυτό, πήγαινε πίσω στην λίστα σου: Αναπροσδιόρισε τους στόχους σου, χρονικά περιθώρια, τρόπους επίτευξης και ξεκίνα ξανά από την αρχή! Έχουν οι στόχοι σου ρεαλιστικό χρονικό περιθώριο; Δένουν με τους μακροχρόνιους γενικότερους στόχους της ζωής σου; Πώς θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις νέες δεξιότητες πάνω στο άθλημά σου;

ΥΓ: Όσο πιο ειλικρινής και ξεκάθαρος είσαι με τον εαυτό σου, έρχεσαι και πιο κοντά στους στόχους σου, προπονητικούς και μη!

Καλή σεζόν να έχουμε, γεμάτη υγεία και πολλά χιλιόμετρα, ότι άθλημα και αν κάνεις!