Το τρέξιμο μας δίνει τη δυνατότητα να ξεφεύγουμε από την καθημερινότητα ενώ παράλληλα μας γυμνάζει σώμα και πνεύμα. Είναι από τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες και στη χώρα μας κυρίως γιατί όλοι οι άνθρωποι γεννηθήκαμε για να τρέχουμε και δευτερεύων γιατί είναι δωρεάν γυμναστική. Από ένα σημείο και μετά θα έχετε παρατηρήσει ότι ο ρυθμός που τρέχετε δεν μπορεί να αυξηθεί και το σημείο- χρονικά- που έρχεται η κόπωση  να παραμένει το ίδιο. Μπορεί αυτό να βελτιωθεί? Και πως?

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Έμπνευση: από πού την αντλούμε;

1.Ασκήσεις ενδυνάμωσης

Με το να βελτιώσουμε τη δύναμη στο σώμα μας θα μας κάνει πιο παραγωγικούς στο τρέξιμο μας διανύοντας μεγαλύτερη απόσταση- πιο ξεκούραστα μετά από ένα διάστημα σωστής εκγύμνασης με αντιστάσεις. Αυτό πετυχαίνεται είτε με βάρη, είτε με λάστιχα, είτε απλά με ασκήσεις με τη μόνη αντίσταση να έρχεται από το σώμα μας και τη βαρύτητα.

2.Άλματα

Οι ασκήσεις με άλματα θα  βελτιώσουν τόσο τη δύναμη και αλτικότητα όσο και την ικανότητα του σώματος για αντιμετώπιση των κραδασμών. Ο διασκελισμός μας μετά από μερικές προπονήσεις με άλματα θα βελτιωθεί όσο και ο μυϊκός συντονισμός.

3.Σπριντ.

Άλλαξε μία μέρα από το συνεχόμενο τρέξιμο σου σε διαλειμματική προπόνηση. κάνε ένα καλό ζέσταμα και αντί για συνεχόμενο τρέξιμο κάνε 10-15 ευθείες με διάλλειμα ενδιάμεσα. Θα βελτιώσεις την ταχύτητα σου κάνοντας το ρυθμό σου να ανέβει γενικότερα.

Καλό τρέξιμο!!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: 8+1 δικαιολογίες όταν δεν μπορείς να κρατήσεις το ρυθμό των άλλων